PEDRAM

خرید بک لینک
به نظر من شاعرا ادمای خیلی خوشبختی هستن میدونی چرا؟

چون راحت میتونن حرفشونو با شعر به زبون بیارن ، توان حرف زدن خودش یه هنر هست یه قدرت بزرگ تو درون ادم لازم داره اونایی که نمیتونن راحت حرفشونو به زبون بیارن زندگی سختی رو میگذرونن هیچ وقت به ارامش نمیرسن همیشه حرفای تلمبار شده ی تو دلشون اذیتشون میکنه هیچ ربطی به موضوع حرفشون نداره مهم به زبون اوردن و خالی کردن دله که.... نمیشه

PEDRAM...

ما را در سایت PEDRAM دنبال می‌کنید

برچسب: شاعران معاصر,شاعرانه,شاعرات عربيات,شاعران شعر نو,شاعران ایران,شاعران,شاعران معاصر ایران,شاعران خارجی,شاعران افغانستان,شاعران زن ایرانی, نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 8:51

صفحه بندی